Baanwens

Richard-Vervoort-SEO-specialist-WordPress-websitebouwer
Baanwens

Richard Vervoort | SEO specialist | WordPress

Ik wil aan de slag als medewerker SEO specialist en WordPress websitebouwer mogelijk nog aangevuld met verkoop of klantenservice Duits. Ik heb HBO werk- en denkniveau, ervaring in diverse banen, brede talenkennis en ben ‘n gemotiveerde werknemer en doorzetter. Vooral m’n WordPress en SEO kennis, creativiteit en klantgerichtheid, alsook commerciële instelling, technisch en analytisch inzicht en daarnaast de Duitse taal kan ik Richard Vervoort benutten.

Personen die webpagina’s willen laten bouwen weten vaak niet welke teksten, afbeeldingen, video’s, codes en voorbereiding allemaal nodig zijn om interessante sites te kunnen bouwen. Als er individualiteit, enkele webpagina’s en gemak was gevraagd. Handig is ‘t als ze dan bestaande sites als voorbeeld hebben.

WordPress biedt véél mogelijkheden om voor elk gewenst doel goede, mooie en snelle webpagina’s te maken. Zowel multinationale bedrijven, MKB bedrijven en zzp’ers, verenigingen, organisaties alsook particulieren vinden hier hun online invulling. Webshops, webpagina’s en alsook blogs horen daarbij.

“Voor SEO WordPress met ervaring ben ik ‘n goede werknemer”

Nederlanders zijn in hun→ communicatie vaak direct en dat werkt minder goed bij→ anderstaligen. Cultuur en omgangsvormen kennen om elkaar beter te begrijpen, service te bieden en goede resultaten te behalen. Vooral Duitstaligen kunnen het erg waarderen wanneer je hun→ Duits zowel mondeling als schriftelijk zoals ik uitstekend beheerst. Contact leggen kan via e-mail, sociale media en zowel persoonlijk als telefonisch .

Vergroten klik op foto

WordPress bouw | SEO medewerker

Ik Richard Vervoort wil in m’n nieuwe wensbaan werken als werknemer SEO specialist en WordPress websitebouw en mogelijk met sales en service. Ik bekijk websites en hun opbouw, lees daarom computer tijdschriften en online artikelen en zorg dat de kennis SEO specialist en ICT zich vergroot en actueel blijft.

Als SEO en WordPress werknemer is het belangrijk om nauwkeurig en gestructureerd te werken en zijn details erg belangrijk. Technisch en analytisch inzicht, creativiteit en goed luisteren eveneens. Blijven testen in websites na aanvulling en wijzigingen blijft belangrijk. Hoe méér tekst in SEO staat vermeld, hoe beter alles geïndexeerd en opgenomen zal worden in de zoekmachines. Ik heb al deze eigenschappen, ben er in m’n vrije tijd veel mee bezig, ontwikkel me verder en blijf zodoende altijd goed op de hoogte.

Technische delen zoals de SEO kringloop en zoekwoordpositionering heb ik in het vorige hoofdstuk reeds beschreven. Hieronder staan de taken en uitwerkingen bij de invoering van de webpagina gegevens.

Verkoop | Klantenservice

Na mijn taalstudie had ik Richard Vervoort eerst jarenlang als werknemer in de handel en klantenservice gewerkt. Vanaf 2018 richt ik me helemaal op SEO WordPress en nu niet meer op sales en service.

Voor verkoop binnendienst is het belangrijk om duidelijk te krijgen wat klanten precies willen, hiervoor gericht door te vragen om de wensen te leren kennen en producten en alternatieven aan te bieden. De klanten ontvangen vervolgens wat ze willen, zijn tevreden en hoeven niet verder te zoeken. Ze gaan de volgende keer waarschijnlijk weer opnieuw iets bestellen en ook hierin heb ik de benodigde ervaring.

Voor klantenservice is het belangrijk om goed naar klanten te luisteren, door te vragen om tot de kern ervan door te dringen en alles tussendoor en aan het einde samen te vatten. De klanten worden goed geholpen, voelen zich begrepen en weten dat alles naar tevredenheid is beantwoord. Zij hoeven voor hetzelfde niet nog eens actie te ondernemen en ook hiervoor heb ik de kennis, kunde en werkervaring.

Gouden divider site Richard Vervoort
Wat doen SEO expert | WordPress bouwer?

Bij de opmaak zijn eerst de wensen van de opdrachtgever te bespreken voordat de websitebouw begint. Wellicht zijn er al teksten en foto”s en is de hoofdstuk indeling bekend of zijn er al voorbeelden. Is dat niet zo, dan is te bekijken wie de teksten opstelt en foto’s, afbeeldingen en video’s aanlevert. Daarna kan de eigenlijke uitwerking pas echt beginnen en krijgen de webpagina’s langzaam meer en meer hun vorm.

De volgende stappen bestaan uit website analyses via testprogramma’s die tijdens de opbouw steeds worden herhaald. Zoekwoorden moeten hierbij dus bekend en in teksten, titels e.a. veel aanwezig zijn, zodat zoekmachines ze kunnen indexen en opnemen. Via keyword tools is per zoekwoord de geschiktheid voor de website te bepalen. Google, Bing e.a. bekijken hoofdzakelijk de geplaatste teksten. Deze moeten daarom hoogwaardig zijn en echt bij de onderwerpen passen waarover op de webpagina’s zelf gaan.

Vervolgens is de technische en content optimalisatie aan de beurt om te controleren en verbeteren. Denk daarbij aan de betere laadtijd, vermindering van laadblokkades, plaatsing zoekwoorden in titels en teksten alsook ingeven van Structured- en Schema Data via plugins. Daarna alles weer laten testen.

Werkwijze SEO klik→ YouTube

Video YouTube werking SEO WordPress

Advies kan nodig zijn wanneer de klant aanpassingen en aanvullingen wil of er dingen ontbreken. Doel is altijd dat de klant met het eindresultaat tevreden is en aan de wensen voldoet. Nadien kunnen er altijd nog diverse zaken worden toegevoegd. Al deze delen heb ik ook in deze pagina Richard Vervoort uitgevoerd.

Conversie optimalisatie tenslotte voor commerciële sites verdient de nodige aandacht. Conversies zijn acties waarvan de sitehouder wil dat de bezoekers die gaan nemen. Voorbeelden hiervan waren offertes opvragen, bestellingen of commentaren plaatsen en aanvragen invullen. Hierdoor zorgt men dat ‘n zo groot mogelijk percentage bezoekers overgaat tot actie. Dit verhoogt de omzet of moet ze verleiden tot kopen.

Hoofdpunten hierbij vormen homepage, blog en de product- en prijsweergaven. Onderzoek eerst hoe ze jouw website vinden, welke belemmeringen er zijn waardoor ze afhaken óf waarom ze juist wél langer blijven. Door marketingtechnieken zoals pop-up formulieren, marketing automatisering voor contact en tekstdelen die meteen doorklikken naar aanvragen en bestellingen kan alles geoptimaliseerd worden.

Zoekmachine optimalisatie groeit nog steeds. Wanneer iemand goede inhoudelijke tekst plaatst, krijgt die de kans op hoge indeling qua zoekresultaten. Hoge zoekscores geven meestal méér clicks, bezoekers en klanten. Zorg dat jouw site op de eerste zoekpagina staat, want die krijgt er de meeste. Google stelt goede weergave op tablets en smartphones als grote voorwaarde om zo’n hoge waardering te kunnen krijgen.

SEO is in tegenstelling tot SEA altijd op webpagina’s aanwezig en werkt zelfs zónder onderhoud en extra tekstbijdragen. Dit is tegenstelling tot SEA internet adverteren, want zodra dat stopt verdwijnt de inhoud. Vooral op mobiele weergaves is Google veruit de grootste zoekmachine. Optimalisatie en internet promotie qua webpagina’s, producten en diensten doe je daardoor dus hoofdzakelijk voor de Google zoekmachine.

De verblijfsduur van bezoekers op websites werd de laatste jaren belangrijker. Sites met hoge tijdsduur zijn interessanter om ze hoger te zetten. Ze kunnen wel na tijdverloop in scores naar beneden zakken wanneer hun verblijfstijd vermindert. Nieuwe foto’s, video’s en extra inhoud laat de positie weer stijgen. Grote aantallen backlinks werden de voorbije jaren juist minder belangrijk wat scores betreft dan voorheen.

Rich snippets, kleine tekst- en infofragmenten werden nog belangrijker. Dit betreft afbeeldingen en tekstblokken die open klappen. Zelfs met lagere klassering is via ruim ingevoerde rich snippets ‘n beter resultaat haalbaar. Rich snippets moeten wél bij het hoofdthema passen en extra inhoud toevoegen.

Zoeken via spraakassistenten zoals Alexia en Siri gaat door ingevulde informatie als tekststukken te gebruiken. Spraak zoeken werd de afgelopen jaren belangrijker doordat de mogelijkheden groter werden.

Google Business kun je zelf zakelijk invoeren wat tot extra bezoekers en klanten oplevert. Bedrijven en organisaties maken hiervan dan ook op grote schaal gebruik. Na aanmelding, vermelding van gegevens en de verificatie gaat men daarmee zelfstandig aan de slag. Vooral lokale ondernemers krijgen in Google Business veel voordelen, omdat ze hun lokale en digitale presentatie ermee sterk zullen versterken.

De SEO specialist kan dit bij hen verbeteren. Bovendien kan de SEO specialist via SEA verder vergroten.

Werklocaties

Liefst ben ik Richard Vervoort werkzaam in→ Limburg of→ Noord-Brabant van Venlo tot aan Eindhoven, tot aan Nijmegen, omgeving Roermond, Weert of Sittard. Werken op ‘n thuiswerkplek is ook ‘n optie, want werk als SEO specialist kan vanuit thuis met laptop, WiFi en VPN worden verricht. Als daarnaast via versleutelde verbindingen gewerkt wordt en bestanden zijn versleuteld, gaat dit op de veilige manier.

Richard Vervoort | SEO specialist | WordPress websitebouwer
  • Creatief | Analytisch | Nauwkeurig | Luisteren
  • Gedreven in SEO en WordPress