Richard Vervoort | SEO specialist | WordPress
Stip Hosting | SEO | WordPress | Richard Vervoort
Mijn websites worden bij→ Stip Hosting gehost en hebben een SSL-certificaat. Ze zijn bereikbaar via IPv6 en staan op snelle SSD HTTP/2-servers in West-Nederland. Stip Hosting behoort tot de beste bedrijven uit Nederland, heeft hoge scores qua veiligheid en connectiviteit en service en bekijk→ hostingproviders. Bij elke nieuwe test op die webpagina worden de vorige uitstekende eindresultaten steeds weer bevestigd.
Ik heb deze webhosting gekozen, omdat ikzelf zekerheid, gegevensuitwisseling met andere systemen en resultaten belangrijk vind. Goede stabiliteit bepaalt namelijk deels ook de aantallen bezoekers. Onder het admin-programma op Stip Hosting kan men talrijke aanpassingen op het interne systeem aanbrengen en wijzigen. De inlogcode daarvoor is dan reeds voldoende. Zo ook op deze eigen pagina Richard Vervoort.
WordPress CMS | SEO
Platform→ WordPress is een Content Management Systeem, CMS en zodoende ‘n online platform om sites en blogs te maken en vorm te geven, online te zetten, wijzigingen aan te brengen en te onderhouden. Er zijn veel CMS systemen waaruit je als bouwer kunt gaan kiezen. WordPress is veruit de grootste.
Je kunt in WordPress snel de eigen webpagina laten maken en de inhoud uitbreiden. Via meestal gratis plugins of betaalde plugin versies onder WordPress kun je de weergave en functionaliteit uitbreiden. Ook
De meerderheid van de webadressen wordt bezocht via
“Digitalisering groeit en de SEO specialist beheert websites en apps”
Alle inhoud, foto’s en links moeten op soortgelijke manier op smartphone en tablet werken als op laptop en desktop en goed vindbaar zijn. Websites moeten verder binnen enkele seconden kunnen laden. Hoe méér seconden het daarna duurt, hoe méér bezoekers afhaken. Gebruik van de cache plugin,
Welke SEO indeling?
De→ SEO, optimalisatie en→ SEA, zoekmachine advertering regelt de goede vindbaarheid en presentatie. Besteed hieraan wel genoeg tijd en verbeter daarmee sterk de vindbaarheid voor producten en diensten.
De combinatie van OnPage en OffPage zorgt voor de beste resultaten. Op deze site Richard Vervoort heb ik allereerst de OnPage info ingesteld, want dit is de basisinstelling. Dan komt de OffPage aan de beurt.
Je kunt webpagina’s dan in WordPress met
Omdat crawlers hun bezoeken zelf regelen, is ‘t raadzaam om alles zo goed mogelijk te formuleren. Hoe méér relevante teksten en SEO data voorheen werden ingevoerd, hoe interessanter het voor hen is om zulke sites te bezoeken, indexeren en daarna hoger op te nemen in hun zoekresultaten, de
Goede en veilige webadressen worden door
Internet is voor de meeste bedrijven en organisaties erg belangrijk. De producten en diensten werden bij WordPress online gezet, daarna door de zoekmachines geïndexeerd, opgenomen en weergegeven en kunnen gezocht, gevonden en besteld worden. Andere talen zoals Duits, Engels en Frans kan nog men instellen via ‘n eigen URL en subpagina’s in de hoofdsite en is handig voor verkoop en klantenservice.
Testprogramma’s SEO specialist
Welke SEO resultaten?
Als de laadtijd ook op smartphones snel is, lokale resultaten zijn ingevuld, problemen via programmeersites zijn opgelost, er voldoende backlinks en bezoekers komen en alles goed responsive functioneert, is dat doel uiteindelijk bereikt. Qua SEO specialist bekijk als goed voorbeeld eens de Duitse site→ omt.de.
Google rekent er automatisch op dat pagina’s altijd snel laden. Snelle sites krijgen géén beter zoekresultaat, maar juist langzame zakken verder naar beneden of verdwijnen geheel uit hun zoeklijsten. Vooral de verblijfstijd op sitepagina’s werd de afgelopen jaren steeds belangrijker qua rangorde op de online zoeklijst. Zodra concurrenten hierbij beter scoren zakken anderen naar beneden.
Eigen ingevoerde rich snippers, zogenaamde kleine tekstfragmenten zorgen ervoor, dat de bezoekers ondanks lagere klassering toch de weg naar blog of site zullen vinden. Korte antwoorden op gestelde vragen zijn daarbij erg belangrijk. Zulke teksten moeten dan wel passen en tot de hoofdthema’s behoren.
Nieuwe teksten en foto’s en verbeteringen in de webpagina maken de zoekbots nieuwsgierig om pagina‘s opnieuw te indexeren. Google b.v. moet bij zoekaanvragen natuurlijk wél goede data kunnen tonen en gaat zelf op zoek. Bezoekers maken hiervan gratis gebruik en betalen hiervoor via hun persoonlijke metadata.
Zoekinfo brengt zulke diensten ook véél extra inkomsten in miljarden euro’s via alle verstuurde en bekeken reclame. Zodra op het world wide web iets gratis was aangeboden ben jezelf altijd namelijk dat product.
Richard Vervoort | SEO specialist | WordPress websitebouwer
- Creatief | Analytisch | Nauwkeurig | Luisteren
- Gedreven in SEO en WordPress